Supersmoothie Bowl

Godmorgon andra maj! Sitter här vid köksbordet och njuter av min frukost som består av kaffe och en supersmoothie bowl toppad med kokos och banan. Så gott och så enkelt att göra! Är lite småstressad just nu så jag har inte direkt jättemycket att skriva haha. Ska i alla fall till skolan om ca 30 min och ha en uppstartsföreläsning inför uppsatsen som vi ska skriva nu de sista fem veckorna. Peppa peppa, fem veckor kvar!
 
Har bara föreläsning till 12 och sedan är resten av dagen oplanerad, får se om jag och Tove stannar kvar ett tag i skolan och börjar med uppsatsen eller om vi tar tag i allt imorgon. Får se vad som händer idag helt enkelt!
3 kommentarer
rememberthiis.blogg.se

Gott :D

Svar: Åhja! Hoppas du också smakar det någon gång! :)
juliavarga.blogg.se

Veronica Wallgren

Gott!

Svar: Verkligen jättegott!
juliavarga.blogg.se

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

mumms

Svar: Supermumsigt :)
juliavarga.blogg.se