En sen frukost på balkongen

Hej på er! Här sitter jag ute på balkongen och njuter av det sista av mitt kaffe efter att ha ätit en väldigt sen frukost. Tog en välbehövd sovmorgon imorse och gick sedan och handlade nästan direkt efter jag vaknat då kyl och skafferi ekade tomt. 
 
Känns skönt att kunna sitta här ute på balkongen och njuta av det härliga vädret som äntligen bestämt sig för att komma tillbaka. Kommer nog sitta här ute i princip hela dagen medan jag korrekturläser det sista av det skrivit på uppsatsen, dricker lite mer kaffe och bara njuter av värmen. Vad hittar ni på idag?
2 kommentarer
rememberthiis.blogg.se

Mysigt :) ser himla gott ut

Svar: Det var jättegott också haha!
juliavarga.blogg.se

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

mysigt

Svar: Supermysigt verkligen :)
juliavarga.blogg.se