Four from last week

Fyra bilder från en promenad jag och André gjorde förra veckan
 
Hallå måndag! Här sitter jag, helt slutkörd efter helgens galna jobb, en heldag i skolan och kvällens kick/thaiboxningspass och väntar på att maten ska bli färdig. Har varit väldigt mycket på ett par få dagar och jag bara känner hur kroppen skriker efter att få krascha i sängen. Inte än dock! 
 
Hur har er måndag varit då? Min har ju, som jag nämnde, bestått av en heldag i skolan och direkt efter det gick jag och André och veckohandlade innan jag fick stressa bort till gymmet för en timmes bodycombat. Kommer bli så skönt att få slänga mig i sängen senare!
Den här veckan är fullspäckad ända fram till söndag så jag vet inte riktigt när, eller om, jag kommer ha tid till att kika in här. Det får vi se helt enkelt! 
0 kommentarer