Quiet morning

André sover fortfarande och jag sitter här i tystnaden och myser med resterna av mitt morgonkaffe. Idag drar den nya terminen igång och jag har lite blandade känslor inför det här. Känns både skönt och tråkigt att det är sista terminen på den här utbildningen. Det blir i alla fall en heldag i skolan idag, schemat säger att vi är i skolan fram till 17 idag men jag hoppas det "bara" blir till 16. Får se hur det blir! 
 
Resten av den här dagen är i princip oplanerad förutom att jag ska iväg och träna vid halv sju tiden. Har ni något spännande inplanerat såhär mitt i veckan? 
2 kommentarer
Beeeeellaaaaa

Känns ju lite orättvist att jag började ett helt år före dig och att du sen slutar före mig.. INTE OK! ;)

Svar: Fast vem säger att jag är färdig? ;) vill jag ha kandidatexamen MÅSTE jag läsa ett år till hahah!
juliavarga.blogg.se

Beeeeeellaaaaa

Okejdå! Fast lite orättvist att du isf bara slutar ett halvår efter mig, trots att jag började ett helt år innan dig! ;)