Paus

Tar en paus i plugget för att bjuda er på mitt trötta face haha! Onsdag idag och jag har redan hunnit hämta ut paket hos posten, göra färdigt en tredjedel av fråga två på hemtentan och städa lite i köket. Produktiv dag än så länge! Känns som att det återigen kommer bli mycket plugginlägg men så blir det när plugget är det som tar upp i princip all min tid. 
 
Senare idag ska jag iväg och träna, och efter det ska jag och André hem till Emeli för att bli bjudna på mat. Tänkte ta med mig kameran så det blir lite roligare blogginlägg istället för bara plugg. Men det här blir ju inte förrän senare ikväll! Nu ska jag försöka återuppta plugget i någon timme till innan det räcker för idag. Pluggar hellre ett par intensiva timmar varje dag än heldagar som inte alls ger lika mycket. Hur brukar ni lägga upp ert plugg?
2 kommentarer
josephine Asplund

Fin bild. Ibland måste man ta en paus.
Lycka till med bloggen & hoppas du får en trevlig eftermiddag! kram<333

Svar: Tack så mycket! Och jag hoppas du får en himla fortsatt trevlig helg! :)
juliavarga.blogg.se

Lili

Trött, men snygg!

Svar: Haha, tack så mycket!
juliavarga.blogg.se