Försöker hitta inspirationen igen

Vart tog jag vägen i två veckor? Inspirationen bara föll bort, jag blev dödssjuk med hög feber i fem dagar, hade fullt upp med skolan och jobbet trots förkylningen och nu har mina "lediga" veckor dragit igång. Ska hinna med tandläkaren, plugga på gruppuppgift och påbörja två hemtentor och jag bara känner hur all inspiration jag VILL få ut inte kommer ut. Jag känner mig mest bara trött och inte alls peppad på något alls. Jag vill mest bara ligga i sängen, slökolla på youtube och inte prata med någon, inte göra något och mest bara få vara i min ointressanta bubbla och ruttna lite till. 
 
Bloggen är återigen inte rolig, den är bara något pressande och stressande moment som hela tiden gnager i bakhuvudet. Jag vet inte hur man balanserar upp sin egen pepp och inspiration. Antingen är jag on eller off, uppdaterar mycket i ett par veckor och sedan blir jag off och kollar inte ens åt kamerans håll - och så håller det på hela tiden. Vad gör man? Tar man tag i sitt liv och försöker hitta någon slags balans, eller bara accepterar man att man inte kan vara som "alla andra" bloggare och ta dösnygga bilder och skriva intressanta blogginlägg hela tiden?
1 kommentar
Amanda Eriksson

Skönt att du mår bättre nu:)

Svar: Tack så mycket! :)
juliavarga.blogg.se