Tuesday - day off

Tisdag och jag är ledig. Spenderar den här tisdagen med att städa, tvätta, äta bagels i sängen och bara vara. Var på praktiken himla tidigt igår och sedan somnade jag och André inte förrän vid halv två inatt så jag tycker det är helt okej att bara vara hemma idag. Jag ska dock faktiskt iväg till gymmet vid sex för en timmes bodypump, men förutom det så ska jag inte göra så mycket mer. 
 
Himla mycket mat på bloggen nu de senaste dagarna också haha! Men så blir det när mat och häng i sängen är det enda jag hinner dokumentera nu för tiden. Ska försöka hitta mer tid när jag väl kommit in ordentligt i mitt nya dagsschema. 
2 kommentarer
Hemma Hos Felicia

låter så mysigt, och vilken god bagel!! :)

Svar: Så välbehövligt med! :)
juliavarga.blogg.se

Sarah

Skönt o va ledig :)

Svar: Ja verkligen! :D
juliavarga.blogg.se