Plantbased

Soygurt vanilj, mango och kokos - Banan med ekologiskt jordnötssmör - Ekologiskt bryggkaffe
 
Godmorgon! Här sitter jag vid frukostbordet och dricker upp det sista av mitt kaffe och hetsbloggar. Måste egentligen börja göra mig iordning nu men tyckte min frukost var så fin idag att jag ville dela med mig av den först haha! Har börjat fasa ut så mycket mjölkprodukter som möjligt ur min diet och har börjat äta rätt mycket vegansk kost. Känns hur bra som helst, både i sinne och kropp, att börja byta ut alla kött och mejeriprodukter mot bättre saker!
 
Idag är min tredje dag på praktiken och än så länge känns det bra. Det blir lite långtråkigt från och till då brukarna på boendet är rätt självständiga, men det känns ändå helt okej att vara där! Jobbar 12-21 idag och imorgon blir det tidig morgon med ett pass från 8-17. 
0 kommentarer