Jag lever - jag lovar

Hej alla fina! Här har det för cirka tusende gången ekat tomt i nästan en vecka, men jag lever - det lovar jag er! Återigen har jag haft en fullspäckad vecka med Liseberg (där vi vann 8kg godis!), häng hos Andrés mormor och morfar med kattgos och lata dagar, begravning för hans gammelmormor och nu, nu har vi landat i Karlshamn hos hans mamma. Mycket som hänt!
 
Nu ska vi spendera en hel vecka här i Karlshamn med sol, bad och andra härliga äventyr. Kommer bli himla fint och ska försöka ha kameran i högsta hugg hela tiden det lovar jag! Det kommer vara lite roligare att blogga nu med när det faktiskt kommer hända lite mer saker också!
Men nu ska jag stänga ner datorn för dagen, göra lite te och gosa ner mig tillsammans med min fine. Det har varit en galet lång dag och jag är helt slut. Vi hörs imorgon finisar!
0 kommentarer