Dags för tjejkväll!

Kjol: Secondhand - Tröja: H&M
 
Vinet ligger på kylning och jag sitter här framför datorn och väntar på att klockan ska bli så pass mycket att det är dags för mig att dra. Ska hem till Tove tillsammans med Emeli och Emma för en efterlängtad tjejkväll. Ska bli massa lussebullar, pepparkakor, julgodis och god dryck hela kvällen lång. Så mysigt! Tar med mig kameran så kommer faktiskt ha lite bilder att bjuda på!
 
Stå ut lite med mig nu när jag låter bloggen stå still medan jag tar till vara på tiden tillsammans med André. Ska även jobba i helgen och hinna med en massa annat jag planerat in, men ska försöka hitta lite tid till att kika in här med!
Nu är klockan så pass mycket så jag måste se till att börja stänga ner och packa ner allt jag behöver i väskan. Vi hörs när vi hörs!
1 kommentar
Frida

Kul med tjejkväll :)