Monday, we meet again

Hej måndag igen, och hej på er! Hur har er helg varit? Jag har haft en otroligt lång helg med två 9h pass som båda varit rätt hetsiga, men det har ändå varit kul med lite högt tempo igen! Nu är det i alla fall en ny vecka och nya tag. Jag är ledig idag och sedan jobbar jag tis-fre innan en ledig helg. 
 
Vad ska jag hitta på den här lediga dagen då? Just nu sitter jag bara här i sängen och dricker kaffe och tar det lugnt efter att ha startat dagen med att hänga på gymmet. Ska strax ta tag i disken som börjat hopa sig i diskhon och sedan städa lite i lägenheten. 
2 kommentarer
Emma -Merakibeauty.se

jag är också ledig :) bara att vila upp sig för veckan!

Svar: Åh, så härligt för dig! Ja precis, bara ta det lugnt och inte göra något alls :)
juliavarga.blogg.se

Emelie Karlsson

Typsnittet i din header är sååå fint

Svar: Tack!
juliavarga.blogg.se