Äntligen en lugn kväll

Hej, hallå och gott nytt år på er alla! Äntligen har jag en lugn kväll hemma utan massa spring, jobb, nyårsfirande, resande och så vidare. Har verkligen haft fullt upp non stop sedan vi hördes senast förra veckan. Har jobbat lite för mycket, firat in det nya året med finaste vännerna, åkt till Karlshamn för att knappt stanna i 24 timmar, jobbat lite till och nu (äntligennnnn) är jag ledig i en vecka. Kan inte beskriva hur skönt det känns haha! 
 
Idag har jag bara jobbat i ett par timmar och sedan jag kom hem har jag och André bara tagit det lugnt. Vi har spelat ett par rundor Exploding Kittens som vi fick hem för ett par dagar sedan, kikat lite på youtube, lagat mat och bara slappat. 
Ska försöka komma igång med bloggen nu igen när jag är ledig då det nu finns tid över till det, men för den här kvällen så blir det inte mer än detta inlägget. Vi hörs imorgon istället!
0 kommentarer