Tar en paus från uppsatsen

Tar en paus från uppsatsen för att ta lite cambilder, bra idé enligt mig! Vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta över den här jävla uppsatsen just nu haha! Det är bara två veckor kvar tills den ska skickas in och det känns som att vi just nu bara står och stampar i samma spår. Inledningen blir skit, vi måste göra två tabeller, vi måste sammanfatta och tematisera en femte artikel, få ihop abstrakt och bakgrund och ååååh haha! Orkar inte! Vill bara begrava mig under jorden fram tills att avslutningen är här. Men den här frustrationen släpper nog snart. Tror det mesta beror på stressen och så fort vi får färdigt den där jäkla inledningen så kommer det mesta rulla på, jag är bara så förbannat less på inledningen. 
 
Jaja! Nog om det! Hur var förra veckan för er egentligen? Jag pluggade ju som sagt på uppsatsen hela veckan, men i torsdags fick jag faktiskt lite ledigt och åkte över till Köpenhamn med André och såg Mumford & Sons. Så bra konsert verkligen!! Men förutom det så pluggade jag. Kul va haha? 
0 kommentarer