Här står det still

Hej på er! Här står det rätt still för typ tusende gången, och återigen har jag inte riktigt någon vettig orsak till varför jag inte får tummen ur och faktiskt kikar in här. Har just nu noll inspiration och noll ork till att hålla igång bloggen då all min vakna tid just nu är uppsats och jobb, samt en liten avstickare hem till mamma för att hjälpa henne och Roland flytta. Men men! Fyra veckor kvar sen är det "sommarlov", och med sommarlov är det jobb hela sommaren som gäller för mig haha! 
 
Hur som helst! Då hela min vakna tid är uppsats så är det väl föga förvånande att jag alldeles strax ska packa ner datorn och röra mig bort till skolan för att skriva på uppsatsen. Vi får se när vi hörs nästa gång, men jag ska verkligen försöka hitta lite inspiration och ork till den här lilla bloggen!
0 kommentarer