Feels good

5.5 km på bandet - check! Fyfaaaaan vad göttigt det känns att äntligen fått struktur på den här jävla träningen igen! Efter att ha haft praktik, förkylning från helvetet, för mycket jobb och annat som kommit ivägen har jag äntligen kommit tillbaka och jävlarrr vad det känns skönt. Kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar att träna och hur mycket jag älskar känslan jag får både under och efter. Ännu bättre är hur jag kan se hur kroppen förändras och kunna känna hur mycket mer jag orkar. 
 
Hade jag haft pengar till det hade jag fasen tagit en kurs för att bli personlig tränare då jag faktiskt skulle kunna tänka mig att jobba som det. Vem vet, kanske lyckas skrapa ihop den där massiva summan någon dag!
1 kommentar
tess

Oh vad underbart det låter! Har själv haft en svacka i min träning, men tror att jag med börjar hamna på banan igen!

Svar: Det är verkligen så skönt att komma tillbaka! Och lycka till med att komma tillbaka på banan helt igen du med, hejar på dig!
juliavarga.blogg.se