Saturday

Godmorgon/förmiddag på er! Sitter här och dricker kaffe, kikar lite på youtube och bara myser lite efter att äntligen ha fått sova ut efter tre väldigt hektiska dagar med redovisningar och tenta. Nu ser jag dock äntligen ljuset i tunneln! Ska jobba idag och imorgon och sen har jag ledigt i ett par dagar för att ladda upp batterierna inför nya terminen. Längtar så tills imorgonkväll haha! 
 
Vad har ni haft för er medan jag varit borta i ett par dagar då? Själv har jag som sagt haft tenta (som jag blev godkänd på) och två redovisningar. Igår var sista dagen med all hets så det firades med öl här hemma tillsammans med Ida, Hannah, Emma och Emeli. Himla mysigt! 
Nu ska jag dricka upp resten av mitt kaffe hade jag tänkt och sedan se till att få lite städning av lägenheten gjord innan jag sticker bort till jobbet. Vi hörs!
0 kommentarer