En pluggdag

En väldigt händelselös och långsam torsdag som bara består av plugg. André sitter i sängen och jag sitter här vid köksbordet och så har det sett ut i ett par timmar nu. Himla tråkigt men det måste göras! Jag har en tenta på torsdag och André har en inlämning på fredag nästa vecka så det är bara att bita ihop och få det gjort. 
 
Vad gjorde ni igår för den delen då jag var borta från bloggen igen? Själv pluggade jag på förmiddagen och gick sedan runt på stan tillsammans med Ida och Hannah. Blev lite shopping och fika på Espresso House innan vi skildes åt. Mysigt värre! 
Nu hade jag tänkt fortsätta med plugget en liten stund till innan jag och André ska gå och handla det som behövs till dagens kvällsmat. Kanske blir något matigt inlägg senare åt er för jag ser verkligen fram emot det vi ska laga ikväll haha! Ha det fint så länge!
0 kommentarer