Fresh strawberries

Färska jordgubbar i soyghurt - Rågbröd med ost och gurka - Bryggkaffe
 
Godmorgon tisdag! Idag blev det en ordentlig lyxfrukost med färska jordgubbar och perfekt bryggt kaffe framför datorn. Det var extrapris på färsk frukt på Willys så självklart plockade jag på mig den största lådan med jordgubbar jag kunde hitta! Så gott och det får mig att längta så himla mycket till sommaren. 
 
Idag är det praktik från 12-21 som gäller, men jag är uppe rätt mycket tidigare då jag behöver få lite plugg gjort innan jag måste sticka iväg. Det är rätt skönt att vara uppe tidigt på morgonen och bara njuta av tystnaden så jag klagar inte i alla fall! 
3 kommentarer
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

mumms ser riktigt gott ut

Svar: Det var riktigt gott!
juliavarga.blogg.se

Veronica Wallgren

Vad gott!

Svar: Supergott och så mättande!
juliavarga.blogg.se

a n n i k a

Super mumsigt :D