Redo för brunch!

Godmorgon allihopa! Sitter i soffan och är redo för att smita till bussen om ett par minuter. Ska som jag nämnt tidigare in till stan idag för att äta brunch på en libanesisk restaurang, gå runt lite på stan och sedan avsluta allt med en härlig vinkväll. Kommer bli en toppendag!
 
Vet inte hur det kommer bli med uppdateringen idag då jag inte tänker ta med mig kameran för att den dog under tiden jag knäppte av bilderna ovan. Så går det ibland! Jag har ju med mig mobilen så det kanske blir ett inlägg ur mobilen senare, men det får ni se. Har som sagt två hektiska veckor att ta mig igenom innan allt kan återgå till det vanliga här. Ska verkligen försöka att hålla igång bloggen trots allt som händer. 
Nu hinner jag tyvärr inte skriva så mycket mer då jag måste börja röra mig till bussen. Hoppas ni har en supertrevlig lördag allesammans! Vi hörs!
0 kommentarer