Nyduschat hår, söndagsfrukost & babbel

Turkisk yoghurt med banan och granatäpple - Surdegsknäckebröd med philadelphia och avokado - Kaffe
 
Godmorgon söndag! Hade en himla fin dag igår och fick med mig lite fint hem som jag ska försöka komma ihåg att visa upp här någon dag. Avslutade gårdagen hemma hos Emma med varsin flaska vin, sällskapsspel och sushi. Finare kan det inte bli alltså!
 
Idag är det som sagt söndag och nu sitter jag i soffan mätt och belåten efter ovanstående frukost och är redo att ta mig an dagens alla sysslor. Hela den här dagen kommer bestå av storstädning och rensa ut i lägenheten. Flyttar om snart en vecka så det börjar bli dags att få iordning här så det inte blir så mycket att packa sen. Vet med mig att det här kommer ta hela dagen så det är egentligen bara att sätta igång. Hoppas ni har en roligare söndag än mig! 
0 kommentarer