Spakväll

Liten sneakpeak på det, nästan, färdiga resultatet av hårfärgning. Så nöjd, ska bara bättras på lite!
 
Godkväll på er! Efter att ha färgat håret hela dagen, och pluggat, så kände jag att jag förtjänade lite lyx såhär en söndagkväll. Har lagt på en ansiktsmask och njuter nu av en rykande kopp av mitt favoritte. Härligt avslut på den här veckan med andra ord!
 
Kommande vecka rullar snart in och imorgon har jag en massa planer! Först blir det att göra en sista vända färgning så att färgen verkligen sitter som den ska, sedan blir det en heldag med Emma med både plugg och annat kul. Kommer vara full rulle! 
Nu ska jag dock avsluta det här inlägget, skölja bort ansiktsmasken och sedan fortsätta njuta av mitt te. Hoppas ni har en lika härlig kväll. Vi hörs imorgon finisar!
3 kommentarer
Lilly

Vilken smak är ditt favoritte?

Svar: Mitt favoritte är lemon macaron från lipton!
juliavarga.blogg.se

Lilly

Oh, den har jag ej smakat än. Dricker mest löste. Just nu med melonsmak.

Svar: Det låter himla gott det med!
juliavarga.blogg.se

Lilly

Men ska testa lemon macaron nästa gång jag får slut på te. :)

Svar: Det tycker jag!
juliavarga.blogg.se