Nu är jag brunett!

Efter två dagars färgning av håret är jag nu äntligen brunett! Fnissar lite åt frisörerna som sa åt mig att den här ljusa färgen skulle vara svår att få pga att mitt hår var så lila. Tji fick de var mitt hår är nu den perfekta nyansen som jag var ute efter! Var även ännu mer ekonomisk idag och klippte bort det mest slitna av topparna helt själv också. Borde bli frisör alltså!
 
Förutom att klippa och färga mitt hår har jag idag hängt med Ida och Emma. Blev lunch på BK och sedan kaffedrickande i Emmas lägenhet med massvis av skratt. Himla härlig dag!
Nu ska jag börja med packandet då jag hoppar på tåget till Skövde imorgon. Längtar halvt ihjäl mig efter att få pussa på min fine igen! 
2 kommentarer
Lilly

Jag fixar alltid mitt hår själv. :D

Svar: Nice! :D
juliavarga.blogg.se

Tess.

Sjukt fin nyans! Vilken hårfärg använde du? :)

Svar: Tack! Då jag blekte håret först lade jag på en toning från H&M i färgen Brownie, och sedan lade jag på färg nummer 5.30 (gyllenbrun) från Loreal Prodigy! :)
juliavarga.blogg.se