10:07, monday morning

Riskakor med spenat - Avokado - Apelsinklyftor - Kaffe
 
Godmorgon måndag, och godmorgon nya veckan! Hade tänkt ta ett pass på gymmet imorse så hade ställt klockan rätt så tidigt, men självklart vaknar jag med sjukt mycket halsont och en snuvig näsa - så jag bestämde mig för sovmorgon istället. Får hoppas att jag känner mig bättre imorgonbitti! 
 
Hur som helst! Efter himla god frukost är jag nu redo för den här dagen trots förkylningskänslor. Ska dricka upp mitt kaffe, borsta tänderna och sedan ta tag i sista omgången färgning av håret. Har fått till en himla fin färg (som ni kanske sett på instagram), men då det bara är en toning ska det nu på en permanent hårfärg och sedan är jag helt klar! Tänkte göra en liten "guide" för er senare om processen!
Efter hårfärgning ska jag göra mig iordning och senare under dagen blir det som sagt en heldag med Emma. Kommer bli bra det här! Har ni måndagsplaner?
0 kommentarer