Avslutar en lång dag med te

Efter en lång dag med tvättande, städande, packande, matlagning och filmkväll hos Ida och Samuel avslutar jag nu den här dagen med en härlig kopp te. Ska om en liten stund gosa ner mig under täcket jämte min fine och kika på något på datorn och mysa lite. Är helt slut i både kropp och knopp! 
 
Imorgon ska jag upp tidigt för att hänga lite på gymmet och någon gång under dagen tuffar vi mot Halmstad och hem till pappa och lillebror. Var hemma en sväng för ett tag sedan men ska bli mysigt att få träffa pappa, lillebror och kusin som är hemma från Tyskland en sväng. Ska bli så kul att träffa honom då vi inte setts på forever känns det som! 
Men nu hade jag tänkt stänga ner datorn och fortsätta smutta på mitt te innan jag kryper ner under täcket. Sov gott finisar!
0 kommentarer