Ute vid havet - Mobilblogg


Hej på er finisar! Sitter ute på bryggan vid Andrés mammas, sambos sommarhus ute i skärgården här i Karlshamn och bara njuter av vädret. Har varit här sedan i förmiddags och solat, grillat gott, doppat fötterna i havet och solat lite mer. Så sjukt skönt att sommaren äntligen har kikat fram! 

Och vet ni hur dum jag är egentligen?! Tog med mig kameran ut för att fota massa fina bilder. När jag väl satte igång kameran så startade den inte så gissa vem som glömde batteriet hemma i laddaren? Jo - jag .. Så går det! Tur att vi ska ut hit mer i veckan så jag kan bjuda er på ordentliga bilder. Har ett par bilder ur mobilen jag ska visa er men det får bli när vi kommit hem igen! 
Nu ska jag lägga mig och pressa lite till innan vi hoppar i båten och åker hem igen. Ha det fint!
0 kommentarer