Breakfast with the man

Färsk mango - Surdegsknäckebröd med philadelphiaost - Kaffe - En pojkvän som äter muffins till frukost
 
Godmorgon såhär mitt i veckan! Lyxade till det imorse med färsk, och helt perfekt mogen, mango. Så gott alltså! André lyxade också till det lite, men hans lyx blev en mumsig cupcake som efterrätt haha! Nu sitter jag med resterna av mitt kaffe och myser medan André sitter bredvid och surfar runt på nätet. Långsam och härlig start på dagen!
 
När mitt kaffe är uppdrucket ska jag fixa iordning i köket lite och sedan ska vi se till att få lägenheten städad. Det behövs verkligen kan jag säga! 
Förutom att städa ska vi glida runt på stan tillsammans med Emma. Ska kika efter present till kära pappa som fyller år nu på fredag. Bra planer tycker jag! Har ni några planer för idag?
0 kommentarer