Dagens inspiration

 
1 kommentar
Felicia

Hej Julia!

Jag har inte direkt följt din blogg förut(mest för att jag inte följt några bloggar alls), men har kommit igång lite nu med bloglovin ;)

Ville bara säga att jag tycker din blogg är riktigt bra och snygg! Stilren, vackra, välgenomtänkta och bearbetade bilder och korta texter som ändå lyckas säga mycket.

Vad roligt att du pluggar psykvård! Passar nog dig utmärkt(missförstå inte, menar att du känns som en person som kan vara empatisk och rolig, samtidigt som du säkert har en fast hand!) och verkar intressant!

Slutligen vill jag säga att din hårfärg är grymt snygg! Hur har du fått till den? :-)

Om du inte redan gjort det får du gärna kika in på min "skönhetsblogg" på www.stylebyfifox.devote.se och tycka till! :-)

Gott nytt år och lycka till!

Svar: Hej Fiffi!Åh, tack så jättemycket för komplimangerna både på bloggen och mot min inriktning. Du anar inte hur mycket det värmer!
För att få till färgen köpte jag Schwarzkopfs Live XXL hårfärg i den mörkaste lila! Håret blir rätt så mörkt men ju mer man tvättar desto mer lila blir det :) har även en färgbomb för att hålla kvar färgen!

Brukar faktiskt kika in på din skönhetsblogg när jag ser att du har lagt upp på fb! Tycker det är intressant att följa dina tips och man ser hur du utvecklas :)

Gott nytt år på dig med, och lycka till med allt du med!
juliavarga.blogg.se