Frukost och plugg

Riskakor med philadelphiaost och avokado - Havregrynsgröt med soyamjölk, kanel och honung - Kaffe
 
Godmorgon såhär mitt i veckan! Har precis avslutat min massiva frukost varvat med plugg och ska alldeles strax smita och göra mig iordning. Ska åka till skolan en sväng idag med för att arbeta vidare tillsammans med Tove. På dessa tre dagar har vi verkligen kommit långt, känns så jäkla skönt! Dreamteam verkligen haha! 
 
Förutom att plugga är planerna en sväng inom systemet och sedan åka hem för en tur på gymmet och avsluta med lite mer plugg. Mycket planer idag med. Ska försöka få så mycket gjort som möjligt idag då det är valborg imorgon (!) och på fredag ska jag åka hem till pappa för kalas och annat kul. Himla mycket planerat den här veckan! 
Men nu måste jag avsluta det här och gå och göra mig iordning. Ska försöka hinna vika tvätt också innan jag sticker så det är lika bra att sätta igång! Vi hörs senare!
0 kommentarer