Facelook / Mot tåget

Eyebrow Kit - Eyebrow Gel - Isadora Waterproof Eyeliner - False Lash Effetct Mascara - Make Me Blush

Allt är färdigpackat, jag är påklädd och iordninggjord, och disken är fixad. Tänkte bara flika in att den där ögonbrynsgelen nog är det bästa köpet den här månaden! Fixerar brynen så sjukt snyggt, och jag behöver inte heller fylla i dem lika mycket då man får stråna på plats. Så bra! Tips till er som behöver tämja era bryn, kostar bara 99 :- och finns även med lite färg, vilket jag funderar på att köpa senare.
 
Ska om en liten stund bege mig mot tåget till Hyllie för att där hoppa på tåget mot Halmstad. Har med mig kameran så bilder kommer jag definitivt ha att bjuda på! Dock får vi se hur uppdateringen blir över helgen då jag känner för att umgås och bara vara. Hoppas ni får en underbar helg!
0 kommentarer