Lite lördagslyx

Chokladpudding - Vaniljkräm
 
Hello! Hur har er lördag varit?! Min lördag har varit sådär lagom lat men ändå så har det hänt saker. Det blev en sväng in till stan för lite fotojobb på Andersbergsfestivalen, mys med min fine, hårfärgning och nu avslutar vi kvällen tillsammans med lite lyxiga onyttigheter. Himla bra lördag! 
 
Imorgon är det äntligen dags för balen! Jag är både taggad och himla nervös. Tänk om jag snubblar på röda mattan, eller råkar ha sönder/spilla på min klänning?! Jag får helt enkelt inte vara lika klumpig imorgon som jag annars brukar vara, haha!
Då det är bal imorgon kommer det även bli en väldigt tidig morgon för min del. Håruppsättning, sminkning, fotografering och säkerligen en massa annat. Vi ska försöka lägga oss i någorlunda tid ikväll i alla fall så vi inte är helt döda imorgonbitti. Vi hörs troligtvis imorgon!
0 kommentarer