Efter läkaren / Frukost

Tabletter i mängder - Supermumsig frukost
 
Steg upp tidigt imorse för att ta en tur till läkaren för en undersökning av mitt knä. Det visade sig att jag har fått en inflammation i senfästet så fick antiinflammatoriska tabletter utskrivna. Så nu ska jag med andra ord knapra tabletter i runt två veckor och hoppas på att det hjälper. Om inte det hjälper så blir det ett återbesök och kontakt med sjukgymnast. Hoppas hoppas hoppas!
 
När jag kom hem efter läkarbesöket gjorde jag en massiv, och supermumsig, frukost åt mig själv och bänkade mig framför tvn med mumsigheterna. Orkade dock inte äta upp allt så nu har jag hamnat i lite matkoma, haha! Så himla typiskt!
Har inte några direkta planer för den här dagen över huvudtaget. Det är lite kasst väder så ska nog stanna inne och mysa. Fick order av läkaren att ta det lugnt med knät idag så det blir ingen träning idag för min del. Buhu! Hur kommer er dag se ut idag?!
1 kommentar
Frida - Djur & Natur fotograf

Hoppas ditt knä blir bättre snart!
Jag var också hos läkaren nyligen och kom hem med massa tabletter mot det ena och det andra. Vi får hoppas tabletterna hjälper ;)

Svar: Åh tack så mycket, och detsamma till dig! Ja, hoppas verkligen tabletterna hjälper oss båda haha! :)
juliavarga.blogg.se