Hemma efter en himla lång dag

Snabbislunch på Espresso House - Trötta bussresan hem förbi massiva majsfält (bor ju på landet)
 
Hej allihopa! Har äntligen landat i sängen efter en himla lång dag. Först var det möte på 7Dagar som sagt där det bjöds på både kaffe och mumisga fika - himla bra! Efter mötet stack jag direkt bort till Rotundan och kom inte därifrån förräns sex! Hade tänkt dra lite jobb åt 7Dagar också men fanns inte en enda människa i stan trots att det ändå är Gatuteater festivalen nu, så gav upp efter att ha gått ett par varv och satte mig på Espresso House för en snabbis lunch innan min buss gick. 
 
Dock är det ingen vila för mig inte! Har slarvat så mycket med träningen den här månaden så har bestämt mig för att dra ut på en pw nu när jag har fått andas ut lite. Mitt knä är fortfarande inte helt hundra, men det är på bättringsvägen så pw's är okej! Det är ju trots allt bättre än inget alls. 
0 kommentarer