Tre dagars shopping

Allt det här är vad jag fick med mig efter tre dagars shopping:
Doftljus - Warm Apple Pie (Rusta)
Doftljus - Vanilj (Rusta)
Svart tröja/skjorta med fransar (H&M, kommer komma bättre bild)
Epilator + tillbehör som inte syns (Siba)
Två ansiktsmasker (Rusta)
The Body Shop Lipline Fixer (The Body Shop)
Smashbox Browtech (Kicks, bästa produkten jag köpt till mina bryn sen ögonbrynsgelén)
Snedskuren ögonbrynsborste (Kicks)
Lush Snow Fairy Dushgelé + Snow Fairy Shimmer Bar (Lush)
Stearinljus (butik inne på Triangeln jag glömt namnet på)
Ljusplatta i granit (Lagerhaus)
 
Som jag nämnt tidigare så har jag bara fått med mig nödvändiga saker som jag verkligen velat ha, eller som jag helt enkelt behövt. Bra saker helt enkelt! Ska försöka få ihop ett inlägg med bara skönhetsprodukterna och skriva lite kort om dem, men det kommer bli efter att jag testat allt. En butik jag definitivt kommer gå tillbaka till är utan tvekan Lush. De har så bra grejer där inne, allt (?) är veganskt, luktar galet gott och är himla bra helt enkelt! 
0 kommentarer